Rädd med taggad.

Jiiiks när jag tänker på att bebis med största säkerhet kommer när som helst (även om jag i nuläget inte känner värkar eller liknande) så blir jag både taggad och rädd.
Kommer verkligen jag klara av att föda barn? Kommer Sam bli ledsen när vi måste lämna bort honom under fl.tiden? Kommer det göra ondare denna gång?Mår bebis bra och har hälsan? Kommer jag kunna kissa efteråt?
Gaaaah, en massa blandade känslor. SÅklart är jag med taggad och vill att bebis skall komma till oss snart och jag hoppas att Sam tycker det är okej med delad uppmärksamhet, pluttas! Men ack, när jag tänker på det är jag nog riktigt rädd för att föda denna gång....iiiih! Ni får allt peppa mig så som ni brukar!

Nu skall det sova här, sömn sägs vara bra!

Nattie!

Kommentarer
Postat av: Tamagal

Klart du klarar det!

Det är inte som att man har något val, eller hur? ;)



Kommer du ihåg så stark man kände sig direkt efteråt förra gången? Vad stolt man var att man kommit igenom hela upplevelsen?



De eventuella besvär som följer klarar man så lätt när man ser barnet som fått växa sig starkt inom ens egen kropp.

Det är urkvinnan som vaknar till liv :)



Det är alltid traumatiskt för ett äldre syskon att få en bebis i familjen. Kanske minns du själv när din bror kom hem från BB?

Det är väl ungefär samma ålderskillnad?



Men det är en vaneprocess och efter en tid gått så skulle man aldrig önska ett liv utan dem.

Syskon är bland det vackraste man kan ge sina barn, för de finns där resten av deras liv.



- Familj :)



Klart du fixar detta tjejen!

Se den stora bilden istället för att fixera på de enskilda sakerna så känns det lättare.

2010-08-26 @ 07:52:10
URL: http://www.tamagal.se
Postat av: Carro

Det kommer att gå hur jävla bra som helst!! :) Vi är många som kommer att tänka på dig & hålla tummarna för dig!

2010-08-26 @ 14:05:11
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0