Hej du vinterland.

Det är så mysigt kallt och karrigt ute. Jag älskar snön, och jag älskar än mer att våra barn får vara med om riktiga vintrar! Jag vet inte, men jag tror det har lite av ett samband att man är född på vintern och gillar den så starkt. Eller hur känner ni? Visst är det väl mysigt med vita vintrar, riktigt frostiga och kalla att andas in? Extra mysigt är det att klä sig riktigt varmt gå en promenad eller leka i snön med barnen och se hur de älskar att pulsa runt i snön... för att sedan komma in och ta på sig raggsockorna upp till knäna, göra en varm kopp choklad, tända ljus och krypa upp under en filt. Thats why i love Winter! Hur känner du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0