2o1o

Gott nytt år kära ni! Hade ni ett trevligt nyårsfirande igår?
Det hade vi. God middag hos vänner, och trevligt sällskap. En kul kväll med andra ord. Som resulterat i lite trötthet idag, haha, men det är det ju värt! Dock var Sam övertrött efter att ha vaknat till när vi gick hem vid 02, stackarn, det är inte lätt att ta på overall utan att vakna. Och sedan var han övertrött och lite ledsen fram till 04 då han somnade mellan oss, sötnosen! När han sedan ville upp och leka vid 07 då var mamman inte pigg. Men det är ju bara att kliva upp. Att få liv i sambon haha, det skulle vara ett skämt efter alla de drinkarna. Haha, jag fick äran att blanda drinkar till honom, jag gjorde riktigt tjejiga och rosa drinkar:P De uppskattades dock med igår än idag! ;)

När Sam skulle sova middag så deckade jag med i soffan och vi sov i nästan 3h perfekt, så nu är jag inte jättetrött iaf. Var ute och hämtade pizza och skulle handla lite... det var så halt att sambon samlar på en isfläck och flyger pladask på rygg med S i famnen, gud vad rädd jag blev att de skulle göra sig illa. Sam tog ingen skada då man ju skyddar dem med allt man har när man ramlar, och sambons rygg är med ok, armbågen som känns lite värre. Men vad rädd man blir. Blev mest sur över att de inte sandat på en gångväg i centrum, kan ju vara Agda 96 som ramlar nästa gång, och hon är nog inte lika hållbar.

Nej nu blir det slappekväll här, det är skönt med sådana dagar!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyårsdag = Slappedag

I-M

2010-01-01 @ 21:10:11
Postat av: Anonym

Vet tyvärr inte, har en Nikon D90 som jag älskar men den du skrev om har jag inte:)

gott nytt år!

2010-01-01 @ 21:31:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Camilla E Lindström

Hej



Trillade in på din blogg för första gången idag. Trevlig blogg!



Lär återkomma.



Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 2010.



Må så gott och god fortsättning på det nya året.



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2010-01-03 @ 19:56:20
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0