Bingolotto.

Spelar faktiskt bingo men det verkar inte bli någon vinst. Däremot blev det en vinst på Sams allra första Kenorad som han pekade ut numrena på idag, en liten vinst, men dock en vinst! Hihi så gulligt. SÅ imorrn skall vi lämna in samma rad igen och hoppas på turen igen!
Annars har dagen varit som vanligt, full rulle och en sväng ut. Men jag fattar inte varför jag är så konstant trött?
Welll.... det är väl normalt och jag funderar starkt på att gå och lägga mig alldeles strax. Sam vaknade ju 06 idag, en timme tidigare än han brukar, OJ vilken otur att det var min sovmorgon idag, igår när jag skulle upp sov han ju till 07.30;O)

NI får verkligen ursäkta min frånvaro, tänkte ta mig ur tröttheten och bli lite bloggintresserad as soon as possible igen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja dem va skit fina. tyvärr så ville däremot inte theo ha dem. vi har ju namnnappen annars. så ja tänkte ändra.. få lite nya färger å så. men det gick inte hem alls. han tar ut den på en gång och kastar den.. men den är kortare har vi märkt. men det går inte. hur mkt vi än lurar honom. se om han tar dem om nån vecka :P



hur är dte med dig?

2010-01-18 @ 19:46:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0