Fredagsmys.

Det är freeedag, igen! Thänk God!
Idag är jag piggare för att katten lät mig sova bra inatt, ja vi hörde honom knappt på hela natten. Och på mogronen när jag skulle blanda välling då var han för trött för att vara i farten, och det är vi tacksamma för. För vad man inte är sugen på att katten står och skriker sig igenom vissa nätter. Så idag förtjänar han tom kanske lite tonfisk?

Sam sover, och ganska lagom tills han sovit klart kommer kompisar hit och bebbe. Då skall det umgås... och så måste vi ju ha fredagsgotte. Sambon skall iväg ikväll så här blir det tjejkväll med gotte och Lets Dance. Jag har längtat efter lite dans i teve, och eftersom jag är sugen på att dansa kanske det blir lite utgång imorrn och dansa lite bara. Det är ju så kul. Men det får jag se imorrn, om jag är pigg då och hur dagen är då!

Sa jag förresten att jag var och såg Avatar? Grym grym GRYM! Den var så himlans bra och 3d är ju så häftigt... som en ny dimension. Riktigt bra, och riktigt gott var det med mackedonkan-pommes efteråt, det är ju halva nöjet! Och de goda scampisarna innan! Mumma.

Nu skall jag borsta ut mitt nytvättade hår och ta en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Guu, vad söt bebis du har! (: förresten när utser du vinnaren av din napp-tävling? =)

2010-01-08 @ 19:27:57
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0