Grym natt.

Sam sover/har alltid sovit väldigt bra så jag är verkligen bortskämd. Han somnar i eget rum och vaknar kanske till 2 små gånger första timmer men brukar sedan sova utan något avbrott fram till 03 ungefär då han vaknar och då lyfter vi in honom så han får sova mellan oss.

Men inatt, eller imorse vaknade jag vid 05 och då var Sam inte i vår säng, haha blev ju lite undrandes och gick upp och kika och då sov han så sött i sin säng såklart, sötnosen. Där han somnade igår vid 19 och sovit utan avbrott till 06 då han fick välling och somnade om till 07.15 hur bra är inte det då? Vår duktige pojke!

Så idag känner jag mig riktigt utvilad! Perfekt start på en fredag! Skall hyra en massa bra filmer jag såg kommit ut ikväll, och sedan blir det nog varsin biokväll i helgen. Får ta ett gemensamt biobesök när mormor och morfar kommer på besök i vår sedan.

Nu börjar dagen för snart är frukosten avslutad.

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vad skönt!

Ursch jag känner mig VERKLIGEN bortskämd när jag läser om alla barn som inte sover.

De här rackarungarna har ju sovit inne i deras rum sedan 3 månaders tid. 19.00-07.00 och sedan 10 månader 18.00-18.30 och ända fram tills tidigast 08.00

Då kanske dom vaknar max en gång om natten -ibland om vill ha nappen.

Sweet lord, det här skulle man väl aldrig ha skrivit va ;)

NU kommer vi få en helvetesnatt. Haha!!!

2010-01-23 @ 19:02:54
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Tack för din gissning! =)

2010-01-24 @ 20:26:19
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Tack :) Ja helt underbart! Verkligen lycka! Kramar

2010-01-24 @ 20:29:02
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina - HappilyEverAfter.se

Vad skönt att han sov så länge!

här är vi väldigt bortskämda, han sover till 6-7 varje dag :-).

Menar du flaskor när vi åker iväg? Då har vi med en flaska och en liten termos!

Kram!

2010-01-24 @ 20:35:14
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0