Ingen teve.

Det är tredje dygnet teven inte fungerar och det börjar bli frustrerande, jag menar vad skall man annars göra om man inte kan se teve? Hoho;)
Vi satt i telekö i 40 minuter innan vi lade på jäkligt irriterad efter att de sagt 88 ggr att vi skall få tala med en handläggare snart, handläggare in my a**!

Men nu har sambon drämt iväg ett surt mail, och jag hoppas det är surt, för surt enligt honom är inte så surt i mina ögon då han kan vara lite mjäkig med det här med att säga till... tur jag har läxat upp honom lite genom åren. Mitt motto: man skall inte ta onödig skit, säg vad man tycker och gör vad du vill innerst inne, framför allt var ärlig. Har man inte lust att ses... då gör man det inte... helt enkelt. Men sedan skall man iinte bara dum och elak för det, absolut inte. För det är ngt jag avskyr, elaka sms, det är det värsta, som smitning tycker jag, inte våga stå för vad man menar. Så lite av hans snällhet är nog bra ändå, vi jämnar ut varandra helt enkelt.

Sam -sötnosen sover sedan en timme lite till, och han är ju bara sötast i världen. Idag har han gått omkring och sagt bajs hela dagen, det gör han till allt numer. Sedan har jag lärt sig nya ord: Nalle bland annat. Och han snurrar runt nu också när han dansar. Världens finaste!

Nu skall det tas en dusch, mysigt!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0