Iphone.

Idag kom den, finally! Mina nya Iphone! Sitter och installerar den nu, och shit vad är det för mobil jag haft innan egentligen? Även om den jag haft är grymt bra och att kameran på 5 saknas så finns ju allt i denna nya lilla sak. Nice nice! Ser det som en present till mig själv eftersom jag ju råkar ha födelsedag imorrn! Grattis till mig!

Efter lite velande, tog vi oss upp till bvc och tog andra dosen vaccin, lika bra det innan den förväntade stormen som kommer in i dagarna, och innan vaccinet tar slut. Sam somnade precis som vanligt, och jag hoppas han slipper feber och biverkningar, kanske plockar med honom in till oss när vi skall slumra iaf, sötnosen. Sprutan gick jättebra, grät vid sticket sen var det inget mer med det, och efter en timmes lek med de andra barnen i lekrummet så var han så nöjd så vår lille prins.

Funderar på öppnis imorrn beroende på hur Sam mår. Och sen om vi eventuellt skall ut och äta på sena eftermiddagen, lilla familjen! Blir nog en fin fin dag. Har ju redan fått finfina kort hem med massa lotter, hoppas på turen imorrn när jag skrapar!

Nu skall jag leka vidare med min pryl!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0