Is-promenad.

Har ni haft en bra helg?
Hoppas det!
Vår har varit finfin. Blev en utgång för mig och några tjejer igår, Whiteroom, East och O-baren vid stureplan. Och såklart Mac Donalds, det ingår ju vid en utgång! Det var riktigt trevligt, men musiken är bättre på StureCompaniet, eller var iaf om man jämför med sist då jag och G var ut. När jag kom hem miss-i-nassen så vaknade Sam och blev pigg, O NO! Men han gjorde inte mycket väsen av sig, låg mest och pillade på mig och det var ju mysigt, och sådär jättetrött var jag inte.  Sovmorgon är ju sondagar för mig då min käre sambo tar Sam på morgonen, eller ja han har ju gjort det gasnka så många dagar i veckan med när han gör sig i ordning för jobb, 30 min sova på morgon är som 3h på eftermiddagen.

Eftermiddagen har vi spenderat tillsammans med alla andra, nere vid en sjö, en stor en sådan.  Det var tjock is på, så folk åkte skridskor och skidor... och andra gick liksom vi gjorde, och Sam åkte pulkan. Och åkte lite i backar längs vägen runt sjön. Haha som han skrattade. Och kikade vovvar, favvisen!

Tog ca en timme att gå runt, i det sköna vädret. -4 idag bara.
Men vad snabbt det blir mörkt, på nolltid.

Sam är så söt, han ville dra sin pulka här utanför hem sen, hihi, skall visa bild sen. Ursäkta att jag är så seg med bilder, tar en tid att sortera... skall ta itu med det med.

Nu skall det softas med film, imorrn blir det stan med vänner o bebis, fönstershopping och annars trevligt.
Om allt blir som enligt planer alltså, det vet man ju aldrig med barn.

Sam var så lättretlig ikväll och ledsen, anledningen: han var SÅ trött, det fattade jag ju efter ett tag. Man är så inställd på att han brukar bli trött vid kvart i sju... men vid tio över sex fixade vi klart vällingen och han somnade på två röda. Sötnosen!

Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

roligt att du kom ut :D va själv länge sen jag skakade rumpan nere på stureplan :P Ja antar att du hade det rå skoj! mkt folk ute?

2010-01-10 @ 19:44:41
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Va roligt :D ja man behöver det faktiskt..!



jo det va kanon trevligt. gav ja dig inte lösen till min andra blogg? lr? åt nån kokosnöt soppa till förrätt och sen till varmrätt va det någe med kyckling och cashewnötter..



hamnade på ett bord för fyra. man fick gå upp för en liten trappa och sen var det som en liten hydda. jätte mysigt verkligen.. du har varit där antar ja?



mailar dig..

2010-01-10 @ 20:09:36
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh vilken härlig helg ni har haft! Bra blandning av allt tycker jag :)



Jag önskar er en mysig måndag!

Kram Elin!

2010-01-11 @ 15:39:17
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0