Jag fyller (inte) år!

Idag fyller jag år, fast egentligen slutade jag att fylla år vid 26 då jag tycker det är en lagom ålder!:)
Men lite presenter och restaurangbesök ikväll tackar jag inte nej till iaf och frukost på sängen! Blir nog till att inhandla en och annan bakelse med tills efter restaurangbesöket!
Vi skall äta på kophanjang, en så cool restaurang, som är inspirerad med hyddor, vatten, låtsasblixtrar och allt som får en att känna att man är precis i Thailand. Mys! Hoppas Sam inte får feber efter vaccinet ikväll så vi kan åka annars tar vi det en annan dag. Nu sover han, och kändes lite lite varm innan, men inte gnällig och lika glad som innan så vi hoppas det bara stannar där.

Presenter idag: från mig själv, en Iphone. Mitt abonnemang gick ändå ut! Från sambon o Sam fick jag önska mig vad jag ville så då skall jag önska mig nya saker från Dermalogica då mitt är slut och mitt ansikte torrt som fnöske. Och från mamma, pappa fick jag en massa lotter och pengar, samt besöket på restaurangen ikväll!!<3 Och av brorsan o hans tjej skall jag få skridskor som jag önskat mig! Plus att jag fått pengar av farmor, perfekt med pengar!

Nej nu skall jag städa sista och borsta ut håret!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Grattis till dig =)

2010-01-27 @ 19:05:39
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0