Magknip.

Inatt kommer baby hem. Yah! Han har varit på jobbresa i Paris några dagar! Och jag har saknat honom, och inte minst Sam som gått omkring och sagt pappa paa-ppaa massa gånger! Och när han fick prata med pappsen i tele från Paris, då tjöt han och var så glad! HIhi.

Jag har precis ätit en egen kophanjang rätt, köpte en grytbas a la thai, en stark sådan, skalade räkor hackade paprika och hävde i. Sedan blev det nudlar, turkisk yogurt och ruccola till det. Mums!
Men tyvärr har jag magknip, jobbigt;( Då kan man inte riktigt njuta som man brukar av Lets Dance och fredagsmys, lämnade tom skålen med godis i köket, det händer inte direkt ofta när det finns hemma.

Sorry för dålig uppdatering, har varit för seg eller haft mycket järn i elden senaste dagarna att jag inte riktigt hunnit.

Dagen idag har iaf mest varit innebus, och sedan åkte vi och storhandlade, Sam älskar att sitta i sitsen på kundvagnen och spana på allt, och bäst av allt att alla barn får ta en banan såklart! :)

Tur att snälla grannen hjälpte oss upp, inte lätt med barn, pulka, vagn och tre kassar med varor. Puh! Oh speciellt när man skall upp tre trappor utan hiss!

Konstigt man har magknip!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0