Sämst på att blogga.

Help me find the way back to bloggingen! Jag har ingen lust alls nu, fast jag försöker. Men ibland har man väl sådana dagar/veckor/månader. Speciellt om man bloggar typ varje dag på något sätt. Så antar att det är normalt, och hoppas finna lusten till att blogga snart igen.

Dagen har varit kall, brrr vad jag fryser hela tiden. Men man känner ändå att man vill komma ut och andas frisk luft och att Sam med skall få lite frisk luft, så på med alla tjocka kläder och ut en 45 min ner till pulkabacken och åkte några varv och Sam älskar det som tusan. Sedan spanade vi lite vovvsingar och pippisar som med är himlans kul på vägen hem... lite brådis var det ju allt eftersom  vi väntade besök och fika slash lekstund väntade. Perfekt kombination!

Nu sover sötnosen och det är lite vuxentid här!
Ha en bra kväll!

Hoppas min Iphone kommer imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Malin!!! Hoppas du får energi igen för att blogga så en given läsare får läsa lite roliga inlägg här... Kram på er!!!/Frida

2010-01-06 @ 08:47:48
Postat av: Jenny

Hej, kikar förbi och önskar god fortsättning på det nya året! Kramar Jenny

2010-01-06 @ 14:55:26
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0