Tandläkaren.

Var upp och iväg till tandläkaren imorse, var ju nästan 2 år sedan sist, då dentist tycket att det är lagom för mig att gå så pass sällan. Men det tycker inte jag, så nu vill jag att han kallar mig varje år istället. Känns viktigt att hålla efter sina tänder. Och besöket idag gick som vanligt bra, har inte haft ngt hål. och hade bara lite tandsten som jag lätt akn fixa med lite tandtråd som köptes på väg hem. Besöket gick på 170 kr eftersom jag ju hade 600 kr som man fick eftersom man inte varit där på länge, me like sådana summor.

Det är kalls som tusan ute så vi stannar inne idag med, Sam som sover sin lur nu här bredvid, min sötnos! Jag tänkte joina honom när jag plockat undan lite, det är så msyigt att ligga nära och vila lite med mysigaste pojken vår!

Är ju lite trött också eftersom vår ena katt, spekade halva natten och skrek, jag blev tokig på honom inatt när han väcker en av sitt gapande. Och när man sedan vaknar av att han kissat i Sams säng, ja då är det bättre att gå iväg och gömma sig än att leta rätt på honom. Han är så söt och go, men jag blir tokig när han väcker oss på natten, och kattkiss förstör så mycket. Tur har vi plast i Sams säng under täcket så då räddas ju madrassen, och täcket och allt är tvättat, men ändå.

Nu mysova här, dagen här blir lugn. Imorrn väntas mysbesök!

Missa inte att tävlingen avslutas imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0