Vårnytt.

Tog med mig sötpellen och åkte in till stan vid 10. Sam satt i sin vagn och spanade på alla som klev på, och sa inte ett knyst, utan bara charmade de runtomkring. Sötnisse!
Väl framme mötte vi upp kompis och hennes barn, gick och gav Sam mat på macdonalds, ja inte mat från mcd utan jag hade såklart med mig mat till honom. Däremot tog jag mig lite mat, haha deras mat är inte nyttig men ack så god ibland.;)

Sedan somnade barnen och vi strosade omkring och kollade i affärer och shoppade en söt vår kofta, med små blommor på, lite romantisk stil... och en plånbok, äntligen kan man ha sakerna samlade.

Sam sover och nu skall vi vuxna partypeople se familjen annorlunda!:)

Ha en bra kväll!

Life is really good!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin kofta, vart kommer den ifrån?

2010-01-11 @ 21:48:59
Postat av: Anonym

Hej Malin! shit vad snygg kofta:) Bra köp!! jag kollade också på fam annorlunda!!! Kan man ju säga att man ligger i lä:)Men kul e det o kolla iaf.. Ha en bra dag. kram från K-na

2010-01-12 @ 06:53:49
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Koftan är från lindex

2010-01-12 @ 14:21:44
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefin kofta! Hur söt som helst.

Hur länge ska du vara hemma med Sam?

Leya har startat inskolningen nu och det fungerar jättebra, men än har hon inte lämnats ensam... hjälp! ;.)

kram

2010-01-12 @ 19:11:39
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Nina

det har ju kommit en massa fint nu.. å vill bara shoppa. synd bara att ja känner att allt sitter fult å för tajt. nej det va ju nu man skulle väga x antal kilon mindre.. åå va ja längtar till våren!

2010-01-13 @ 23:27:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0