21 månader.

Idag blir vår älskling 21 månader! Älskade barn du är så underbar! Bara på kort tid så har han börjat prata meningar  fyra ord på raken. Han pratar massa, och tydligt med och han är GRYM på att härma det man säger! Vår lilla pratkvarn! Han är så öppen och social med, och inte blyg, inte ett dugg för släkten och inte direkt för någon annan heller. Han tycker om att utforska och älskar att leka ute. Favoriterna är bilar, och inte minst traktor, men även dockvagn funkar! Han sover fortfarande bra, vilket han alltid gjort (jag är bortskämd med bra nattsömn och kring 1 -2h om dagen) och sover oftast mellan 19-20 till 07 ca. Toppen tycker vi!

Han är varkens mammig eller pappig utan båda funkar lika bra (även om pappa ju är roligare nu då mamman är mindre rörlig och lekig av mig).

Sötaste Sam, tiden går så snabbt!

Och för att inte tala om bilresan tillbaka, nöjd hela vägen och då är det ändå 6h, det tycker vi är grymt bra, skönt att han älskar att åka pappabilen så mycket!

Nu har vi städat upp lite, men väskorna skall packas upp med, men jag är trött så pausar gör vi ibland. Tror mitt järnvärde är fortsatt lågt och för att inte tala om blodtrycket... tror det är det som gör mig lite yr och trött ibland.
Eller är det bara vanligt i slutet... är ju v 37+0 imorrn.

Hoppas ni har det bra!





Sam på traktorn igår, och magen igår 36+5

Kommentarer
Postat av: Carolina

fina magen =) börjar närma sig för dig nu!! :)

jag vet inte om hon är neg eller positiv, men dom kollar ju alltid för säkerhets skull :)

2010-07-29 @ 21:24:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina

shit va nära det är nu :D

2010-07-30 @ 16:52:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0