Babykläder.

Idag har det tvättats två maskiner barnkläder, det är nog på tiden att ta itu med sånt. Det är ju bf om en månad idag. Även om jag tror att bebis kommer lite tidigare... men man vet ju aldrig, det är bara de som bestämmer sånt har man ju märkt!:) Bara bebis stannar till augusti så är jag nöjd! Har en massa att fixa och man är helt slut i kroppen på kvällen. Ikväll har jag ilningar och lite ömt här och var, men vad gör väl det när man bär på det bästa man kan bära på. Även om 10 kg är tungt ibland.

Blev så nostalgisk med tvättningen av barnkläder, herregud de är ju sååå små. Och när S hjälpte mig så ser man honom bredvid de små pyttebyxorna han hade som pytteliten... Då inser man vad tiden går snabbt och att man skall njuta varje minut!

Inatt blir det till att sova utan fläkt, de var slut överallt där vi sökte ikväll och den vi lånat av grannarna vill de ju såklart ha tillbaka.

Nu skall jag hoppa i säng! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi bor i Falkenberg.

Bara 1 månad kvar? Kommer gå rasande fort. Det är ofattbart hur små de är när de kommer ut, jag tänker alltid på det på jobbet att har mina kids verkligen varit SÅ små?? Haha, man glömmer fort.

Kram

2010-07-19 @ 22:23:08
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: Linda

åh bara en månad kvar!

så härligt...

kraaam

2010-07-19 @ 23:18:28
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0