Babyproffsen.

Vart på Babyproffsens stora butik i Blekinge igår och skulle köpa skötväska och ngt leksaksgrejsimojs till bilen, det är ngn slags grej man hänger upp på stolen med en massa fack till förvaring. Det blev en ganska så enkel väska, som jag gillar. Hade egentligen velat ha helsvart, men denna kan vara lite kul kontrast till allt annat enfärgat man köpt. Hittade ett babyskydd från Britax som det var ett superbra pris på som vi med köpte!
Vill ha polkadotsängkläderna med har visst en pojkvän som tycker det är för dyrt... nåväl... får väl köpa det i smyg sen... brukar ju gå vägen;)

Nu skall jag packa upp sakerna vi köpte på Outlet och alla kläderna till liten. Iiiijks, börjar få lite syskonångest gentemot Sam, hoppas han tar det bra med ett syskon och att han kommer tycka om sin mamma lika mycket ändå, det kommer bli många tårar för mig annars, min älskade pojk! Men det har ju såklart ingenting med att jag längtar massor efter bebis i magen! Tror bara det är en svår balansgång för speciellt mammor att tackla i börja, eller vad tror/vet ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0