Djurparken.

Gokväll! 
 
Ett inlägg varje kväll precis innan läggdags försöker jag att åstadkomma, men det är också precis det! dagar är fullspäckade med äventyreeller bara mysigt hemma med familjen och inte en tanke på att sitta inne vid datorn och knappa finns. Men det är ju sommar, sol, härliga tider med familjen - så så känner nog de flesta eller?

Sam sov till halv nio idag då vi gick upp och gjorde oss iordning, picnickorgen var redan packad och det mesta klart för att invänta mina svärföräldrar/Sams farmor och farfar...+ pojkväns farmor för att vi allesammans skulle åka till djurparken!

Det var en jättehärlig dag, och trots värmen var mycket djur framme, och vi kikade på när björnarna blev matade med isglass bland annat, och Lodjuren med kött!

Efter några timmar i parken dukade vi upp med picnic utanför och njöt ett bra tag innan det hade blivit sen eftermiddag och det var dags för dem att köra hemåt, de har ju 15 mil hem.

Vi körde med hem och har ägnat eftermiddagen åt att umgås med vänner här hemma. Mysigt!
Sedan grillade familjen och nu har mamma slingat håret på mig, jag blev supernöjd och känner mig som en ny människa! är inte håret fresch så kvittar det hur ren kroppen är eller hur?

Dags att vila!
Imorrn dags för nya äventyr!




(Bilder från systemkameran och djurparken kommer när vi är hemma igen)

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Mysigt att åka med lillemannen till djurparken, det ser jag fram emot att göra med vår son också :-)



sv: byrån i hallen är från ett märke som heter kartell. Finns att köpa på nätet.



Ha en fin söndag i den gassande värmen.

KRAM

2010-07-04 @ 12:53:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0