Fixardag.

Hej på er!
Njuter ni fortfarande av värme eller börjar ni längta efter hösten?
Jag längtar lite efter hösten, för jag älskar färgerna och luften ute, långpromenaderna, varma chokladen i soffan och inte minst höstkläderna. Hm:s katalog kom i brevlådan idag, och gud så mycket söta klänningar och koftor, jag älskar enkla koftor! Kommer nog köpa på mig en hel del fint därifrån, men måste vänta tills jag vet hur kroppen blir!

Vi har haft en innefixardag idag inför om vi skall åka neråt imorrn. Har tvättat tvätt, och Sam har så glatt hjälpt till! Sen har jag dammsugat och packat kläder, resterande får packas imorrn. Mellan varven har vi lekt med lera, tittat på Musses husvagnssemester som numer är en favorit, och myst! Sådana dagar är sköna ibland!

Nu väntar jag på pojkvännen som äntligen fått tag i en fläkt, hittade en i Norrköping, i Sthlm verkade de vara slut överallt. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Helen nybliven mamma

tack så mycket :)

2010-07-22 @ 21:18:53
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0