Fläkt - check!

Hej hej!

Nu är jag lite mer vid liv, även om det är knappt. Dock kan jag säga att jag är ytterst tacksam att jag fick låna grannens fläkt eftersom de ändå är bortresta! Puh. Nu har man kunnat sova någorlunda.
Däremot har det ju inte varit prio att sätta på datorn som blir stekhet i denna värmen. Man har helt enkelt inte orkat.
Sam har fortfarande lite feber, men den är lägre än igår så jag hoppas det går åt rätt håll nu och att plutten är helt feberfri snart. Det börjar minst sagt bli jobbigt att enbart hålla sig inne i denna värmen, även om ute med är varmt, men där kanske man kan hitta sig ett vettigt vattenhål och lite fläktande. Viktigast är iaf att Sam blir kvitt sin halsfluss och alla andra jobbiga grejer hoppas vi håller sig borta nu, inte kul med feber mitt i hettan.

När Sam sover på dagarna så gör jag emd det, det är en välbehövlig nap och det är så mysigt att sova bredvid honom såklart.

Så jag lever - men det är knappt i denna värmen. Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0