Gnugg i ögonen.

Puh vad trött jag var när S ville kliva över till vår säng strax efter sex. Man blir lätt van vid att han sovit till halv åtta senaste dagarna. Men vi får skylla oss själv som tittar på film ganska så sent. Dock har jag ju sovit mellan 23 och 06 ostört och är ändå trött, hur mycket sömn kräver en sådan som mig egentligen? Jag är nog för bortskämd helt enkelt.

S kom över till vår säng, fick välling och tittade musse på Iphonen tills strax efter 07 då vi förflyttade oss till soffan. Jag skall nog snart vakna till liv med lite frukost.

Egentligen skulle vi åkt med pojkvännen/pappsen till Norrköping idag och gått på Kolmården, men vi skippar det. Det blir för jobbig resa eftersom vi antagligen skall åka t blekinge över helgen... så blir resa resa resa isf. SKönt att vi som vanligt har kattvakt som mer eller mindre lever i vår lägenhet under resan så A slipper vara själv.

Så om allt är bra åker vi till B imorrn. Mina föräldrar kommer dit och hälsar på på lördag med som det ser ut nu, bra med två flugor i en smäll!

Nu skall jag gnugga mig i ögonen en sista gång, när S sover efter lunch blir det jag som med gör det. Det märks att man inte gjort det de senaste dagarna som varit fulla med bus, bland annat ett besök på junibacken igår... mer om det när jag piggnat till!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Junibacken är ju super :) Antar att han gillade det?

2010-07-22 @ 13:54:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mmm mycket folk när vi var där med. Tror man får försöka åka mitt i veckan efter semesterperioden är slut om det ska vara lugnare...



Det går bra med det mesta. Amningen är lite knepig, men vi jobbar på det :) Närmar sig för dej med, när är ditt BF nu igen?

2010-07-22 @ 15:26:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0