Godmorgon söndag.

Godmorgon sköna ni(även om det förvisso var 4h sedan jag och S klev upp)! Pojkvännen får sin förtjänade sovmorgon efter lite jobbfest igår! Men snart vaknar han nog till så vi kan komma på vad vi skall göra idag.

Funderar lite på om vi skall åka till lådbilslandet där de har en massa roliga bilar som man kan köra, allt från lastbilar till traktorer och dyl för barn. Lämpat för 2 år men Sam är ju lång med för sin ålder så om det beror på sådana faktorer bör det inte vara några problem. Men vi får se, vi är ju två som bestämmer trots allt;)

Så det eller lite shopping eventuellt. Skulle behöva tvätta bebiskläder med, finns ju HUUUUUR mycket som helst... men man skall ju ta itu med det också, det är en annan femma.

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Jag kan inget om blogg-design. Det var Lady Dahmer som gjorde min, men hon var jättebra att samarbeta med, hon var lyhörd för mina önskningar.

2010-07-18 @ 20:06:42
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0