Hemmakväll.

Hej på er!
Idag är vädret lite bättre så alla de andra är på väg ut i skärgården med båten (Sam skall få köra:) och jag skall till stan faktiskt. Inte så bra att åka en skumpande båt i vecka 37 skulle jag tippa på!:)
Igår på Outlet så fyndade vi ett underställ till Sam från craft, perfekt att ha under i höst och vinter. Och jag gick loss inne på Glitter och köpte hårklämmor, snuddar, diadem och sådär för ca 5 kr styck!:)
Sen köpte pojkvännen jeans och skor. Men jag spanade inte så mycket på det eftersom jag ju inte är mig själv i figuren skulle man kunna säga!;)

Gårkvällen hade vi barnvakt så då var vi iväg hos vänner och beställde dit mat och hyrde film. Köpte med oss ett kilo godis för att vara exakt. (Som såklart inte gick ner ens hälften) Men jag kunde inte låta bli alla nyheterna i godishyllan på Hemmakväll, jag menar hur gott ser inte detta ut då? En trevlig kväll och en mysig morgon som började med sovmorgon för mig och pojkvännen medans farfar var uppe och lekte med Sam, de hann med både lekparken, att bada och busa inne innan vi klev upp vid nio.

Nu skall jag äta upp sista biten av smörgåsen och tuta in mot stan! Hoppas ni får en mysig dag!

 

Frestas? Jag? Neeeeh aldrig.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hmm, blev galet sugen på godis nu :) Lite måndagsmys kanske man ska unna sig ;)

2010-07-26 @ 11:11:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Tamagal

ÅÅåh... I lördags var jag så godissugen att det sprutade hormoner genom öronen.

Gudskelov hade de inget gott ALLS på nattöppna macken när Johan skjutsade mig dit.

På Hemmakväll hade jag överätit - som vanligt.

Köper oxå alltid ett kg för lite bättre pris ;)

2010-07-26 @ 12:09:52
URL: http://www.tamagal.se
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Ååååå va godissugen jag blev nu =)

2010-07-26 @ 23:33:48
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0