Hett hett hett.

Gokväll kära ni!
Är det bara jag som kokar av värme även nu på kvällen? Vår lägenhet är inte ngt att skryta om när det kommer till att hålla bra temperatur. Som nu på sommaren tex är den stekhet och på vintern iskall. Så status nu är alltså stekhet trots dörr på vid gavel. How to sleep?

Lillälsklingen liggen bredvid mig i sängen, stackarn vaknade en timme efter sovstund och kräkte ner hela sig själv och sängen kort därefter. Han kräkte även ner sig själv och sin sulky efter att vi varit ute och lekt i em och var på väg upp och kolla på bussarna i centrum som S ville. (Och handla isglass förstås).
Som tur var hade vi planerat lite plask så jag hade med mig ombyte och handduk så han kunde få rena kläder på sig och sitta på handduken istället för en våt vagn.

Han har ändå verkat pigg och som vanligt så jag undrar om det är pga rötmånad, att ahn fått i sig ngt som inte varit så bra? För jag antar att den kommer tidigare iår med denna värmen på uppemot 30 grader. För kräksjukan på sommaren den vågar jag väl nästan utesluta?

Vi har haft lite kompisar på besök och då spexade mitt hjärta på som vanligt med allt vanligt bus. Lilla älskling, du är det bästa som finns!

Nu skall jag krypa ner bredvid honom och hoppas på en bra natts sömn trots värme, och att S slipper kräka ngt mera. Kram på er!


Strandlek igår med hela lilla familjen!

Kommentarer
Postat av: Tamagal

Kan ju vara värmen i sig som gör att han kräks...

Köp resorb och ge mycket vätska ska du se att det går över :)

2010-07-10 @ 23:02:38
URL: http://www.tamagal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0