Kompiskväll.

Gokväll, snart dax att krypa ner i sängen! Imorrn lutar det åt en dag på djurparken och Sams farmor och farfar kommer också och hälsar på. Så dit skall vi nog allesammans om allt är bra vill säga! Så det kommer säkert bli jättemysigt, vi skall fixa med oss picnic med och det är ju guld!

Vi har haft ännu en fantastisk dag med promenad, lekparksbus. Gud vad Sam tjöt av lycka när han åkte STORA rutchkanan ikväll med mormor och morfar. haha, han ville bara åka mer mer mer! Men efter ett 20tal gånger orkar inte de springa runt mer, haha, det kräver ju en del!:)

Så de hade fullt upp med andra ord. Jag och mattias, en nära vän som jag varit vän med i säkert 15 år var och åt på uteserveringen medans mamma o pappa passade Sam. Kul att komma iväg lite om umgås med vänner, även han var lite barnledig så vi kunde sitta i 2 h och bara prata utan stress, det hör ju inte till småbarnslivet annars direkt hehe. Det var mycket folk ute och käkade och riktigt skönt att sitta ute och äta! Vi gick sen och mötte upp de andra som härjade på lekparken!

Så dagen har varit riktigt härlig med bus, pedikyr - som verkligen är guld, mina fötter är riktigt lena nu som babyhud, me looove! Det är skönt att unna sig sådant ibland (helst varje vecka );) och kompiskväll!
en dag helt enligt min smak!

Nu väntar sängen!



Sam smygkikar när morfar klipper grannens gräsmatta.


Jag och min käre vän Mattias efter uteserveringsbesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0