Lördagmorgon.

Morning. Sam bestämde sig för att ge sina föräldrar sovmorgon till lite efter 08. Det tackar vi vår busunge för.
Pappsen i huset skall iväg och spana lite bilar snart, och jag och lilleman skall nog mest mysa inomhus nu eftersom det ser ut att vara så himlans blåsigt ute. Sen tror jag nog vi åker allesammans i em och hittar på ngt kul. En tur till Taxinge kanske skulle sitta fint?:)

Igår såg vi Shutter Island, och att den ligger på 1a plats på listan nja det kan jag nog inte tycka är helt rätt, ingen vidare film för min smak iaf. Men tur att den är olika iaf.

Hoppas ni får en mysig lördag.




Lite hallon från farmor och farfars trädgård. Hallon var gott tyckte Sam menröda vinbär var ståer vassare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0