Mulle meck.

Gokväll på er fina!

Vi har haft en fin dag i MulleMeck-parken.
Sökte på utomhusparker på nätet i fm och fann den, med roliga karuseller... lekhus, rutchkanor flygplan och bilar man kunde sitta i, sandlådor och lite allt möjligt. Och gratis dessutom. Det var perfekt, och massor med barn. Sam fastnade direkt för att åka en karusell där barnen(eller föräldrarna) trampar igång farten, och ville knappt gå därifrån. Kanske ett teckan på att han blir ett karussellbarn precis som jag!:)

Vi var där i två omgångar, gick och åt mellis precis utanför emellan, och sedan tillbaka igen. Tror vi sammanlagt var där 3-4h. Lagom. Hemma blev det sedan mumsig fylld paprika i ugn, vilket Sam förvisso inte ville ha. Han var så övertrött, ville bara ha glass. Vilket han ju inte fick om man inte äter mat. Blev ledsen igen... lugnade sig.. och så höll det på. Någon trotsig period, och jag tycker det är så jobbigt när han blir ledsen, även om jag vet att han gör det för att få sin vilja igenom. Men man kan inte ge sig, då kommer det fortsätta så är det ju. Ngn som känner igen denna period?

Nu somnade han till slut bredvid pappa, snyftandes. Iiihk som sagt, nog mest jag som snyftar och vill bara krama om honom mitt i allt, mammas lilla pojke! Det är inte lätt att vara liten och vilja så mycket, upptäcka världen och få en massa intryck, det kan fasiken inte vara lätt.

Men summa sumarum, vi har haft en fin dag! Den parken åker vi absolut till fler gånger gissar jag på!
Nu skall jag väcka den björn som slumrade bredvid sin son, nämligen min pojkvän!;)

Lite bilder på roliga karussellen och en kul bil. Samt magbild v 36 35+2.





Och så några talesätt.


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 09:43:43
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: N

Hejsan!

Skriver bara till dig för att fråga dig om Indiska-västen.. som du nämner tidigare i din blogg. Hoppas på att det är den väst som jag försöker få tag i, som är svart och ärmlös med luva. Har du den västen? (och kan tänka dig att sälja den,) så hör gärna av dig! Tacksamt!

2010-07-29 @ 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0