Resan.

Hej på er!

Comviq ville då inte att jag skulle på-vägen-blogga igår när vi körde ner till södern. Vet ej vad som är fel och har fortfarande inte fått rätt på den. Suck!
Men antar att det inte blir så mkt tid till sådant iaf. Nu är vi hos farmor och farfar och idag kommer mormor och morfar, och eftersom det regnar som tusan så blir det nog en tur till leklandet senare i em. Blir perfekt, jag kan sitta och fika medans de andra rastar barnen;)

Hur är vädret där ni bor? Har ni snott solen?

Men regnar det finns det all anledning att mysa inne, så jag tjurar inte för det, tycker enbart det kan vara skönt med min tunga kropp!:)

Bm-besöket gick bra igår, kände att huvudet låg ner, men är tydligen rörligt. Bebis kickade som tusan när hon lyssnade på hjärljuden som var uppe i 160 vilket de aldrig varit tidigare då de legat kring 140-150 ungefär.
Hoppas vi får tid till lite biobesök och uteservering nu när vi har lite barnvakt, nu måste vi ju verkligen passa på!
Kram

(Bilderna från igår som ej ville komma upp-resan med alla stopp tog 8h, och vår älsklingskille gnällde inte en enda gång, det tycker jag är fantastiskt!)








Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Ullared äger!



Jo då. Vi fyndade alla 3. Visar senare =)

2010-07-24 @ 17:34:17
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0