Sugar oh honey honey.

Detta sockersug sätter då alltid in på kvällen, gärna ganska så sent. Men idag tänker jag vinna och har därför redan borstat tänderna och sitter med datorn i sängen, redo att sova. Inget kan få mig ur sängen nu (med tanke på att det är en rejäl kraftansträning att resa sig numera haha) eller eventuellt ett kissebesök. Det kan tänkas.

Magen ser ut som en sned boll, bebis gillar att ligga på högersida, och hela magen lutar dit.
Har märkt att magen oftare blir hårdare nu, Ör nog vanligare med förvärkar med andra barnet. Minns inte att jag hade det så pass ofta med Sam. De gör inte ont, men det känns ju att det ligger ett huvud neråt nu, det ilar liksom och trycket blir ett annat. Nästan lite svårt att kissa ibland faktiskt.

Hoppas Sams feber är helt borta imorrn så vi orkar vara utomhus ett tag, det märks på honom med att han är less på att vara inomhus stackarn. Tur balkongen finns och plasdammen. Trots det är han ganksa så duktig på att sysselsätta sig själv, även om jag såklart är mycket med och leker med honom. Idag har vi tittat mycket på pippi(fifi) saret shaun (fåret shaun) och bompa (bolibompa) och kört cykel. Febern har varit lägre idag, och nu har jag ännu inte gett ngn för natten eftersom han hittills känns relativt sval så jag hoppas hoppas att feber är helt borta imorrn!

Nu skall jag sova och drömma om annat än godis!



'

Har inte knäppt några direkta bilder eftersom vi ju varit inne senaste veckan. NI får hålla tillgodo med dessa bilder som Elin tog förra veckan!


Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

så fin!



sv: tack tack söta du! :)

2010-07-15 @ 00:14:10
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Vilken fin mage du har. Du verkligen strålar

2010-07-15 @ 20:07:11
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder du har tagit! Superfin mage och superfin mamma! Inte så långt kvar nu va?

2010-07-17 @ 23:24:42
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0