Svalt och skönt.

Min käre pojkvän är på fest och min käre son sover så jag sitter i svalkan på balkongen med lite gott att dricka och en mysig katt som verkligen vill mysa, och spanar på lite roliga saker på datorn. Det finns alltid något kul man kan shoppa, eller bara fönstertitta om man nöjer sig med det!

Dagen har varit intensiv men kul. Vi var inte hemma från kalasen förräns vid sjutiden... och eftersom Sam busat som en tok så somnade han i bilen hem, omöjlig att hålla vaken... och då brast hans sovtid lite. Men nu sover han vår skönhet och hans mamma sitter och svalkar sig och tar igen sig på balkongen.

Sa jag förresten att Sam fick ett kort på posten igår från mormor och morfar med 300 kronor till glass. Supergulligt.. så lite har vi slängt på hans spargris, man får ju mycket glass för 300 spänn. Men hans spargris är välfylld nu, och inte är väl det konstigt med en massa sådana fina vykort.. med hälsningar. (Detta var främst krya-på-dig hälsning sedan halsflussen) Tusen tack, Sam saknar er!

Nu skall jag spana vidare... och ta en dusch. Kram!

Dessa nappar valde Sam till bebis igår på Babyland. Tycker de är så himlans söta.


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Söta nappar,

vi har de som de står pytteliten på men känenr jag mig rätt kommer jag handla på mig fler :-)



Må gott,

kramar Anna

2010-07-17 @ 23:03:10
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken rolig post han får lillkillen :-) och söta nappar han valde! E kunde inte ha såna nappar med runt nertill, hans haka stack ut för mycket haha...



Cubus är en himla kul affär tycker jag, bra grejer till bra priser och stor variation!



Kram

2010-07-18 @ 00:16:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0