Tornet.

Tornet ni ser på bilden, det som ligger uppe på höjden - det kallas för kärlekstornet och vägen dit upp heter kärleksstigen. Där är jättemysigt, med full utsikt över stan. Och det var dit min käre pojkvän tog mig första gången jag var hos hans familj i Blekinge. En riktigt romantisk utflykt efter att vi fikat gott på stan, och spelat biljard! Jag minns det som igår trots att det i höst är 8 år sedan. Oj oj oj vad tiden går. Men lika lycklig nu är jag, om inte lyckligare och tillsammans har vi varit med om det mest fantastiska. Att få bilda en liten familj. Och mycket har vi hunnit med under dessa år. Flytta en massa, resa en hel del, göra roliga utflykter, äta på goda restauranger och umgåtts mycket med vänner. Livet är underbart och detta är ännu ett tecken på hur snabbt tiden går. Inte minst när man skall ta en kort powernap med sin son, den brukar ju bli Liiiiiite längre än väntat;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0