Äter för 25.

Det sägs ju att man skall äta för två när man är gravid, men jag äter nog bannemig för 25 åtminstone.
Min kollega skrattar åt mig så mycket mat jag äter och ändå inte är större, hon tycker det är lustigt hur det kan gå ner så mycket mat i min lilla kropp. Well. Haha idag var det köttfärssås och spagetti och jag åt två portioner, en massa sallad och idag orkade jag BARA ett knäckebröd annars minst två. Haha. Men jag kan inte hjälpa att jag rä hungrig! Jag skyller på att det är krävande barn jag har i klassen;P
Och dessförinnan blir det frukost, förmiddagsfrukt och ja... ni hör ju. Men sist hos bm visade vågen på stadig 6,5 -7 kg plus. Det tycker inte jag är så farligt. Gick ju upp 14 totalt med Sam och då kom han nio dagar över tiden.

Så nu kommer jag fortsätta äta helt enkelt, har ju nyss klämt en skål med jordgubbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0