Barnmat.

Åh för en gångs skull vet jag vad jag skall göra för kvällsmat, vilken lättnad! Haha.
Tycker alltid det är samma man dukar fram, enformigt och lite trist... speciellt då man vill att S skall få i sig allt nyttigt och nya smaker, och då man vill överraska pojkvännen med något nytt på bordet när han kommer från jobb. Men idag var en av elevernas mamma och föreläste lite om hälsa och kost för barnen, jätteintressant. Sedan lämnade hon en bok till mig om barnmat och fakta! Superduper snällt! Och så fick jag en burk Omega3 med, har hela skåpet fullt men jag tackar inte nej till fler, jättegullig människa det där. En sådan mamma som man vill ha i klassen! Alltid positiv och glad! Underbart!

Så idag vankas det Quorngryta till middag, tror jag kan bli riktigt gott faktiskt. Och inte något större projekt heller eftersom vi skall iväg ikväll!

Nu vila, sedan hämta min uuuuundeeeerbara pojk på förskolan!<3





 

Vad lagar ni till era små?


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Meja äter allt som vi äter i princip :) Väldigt skönt!

2010-06-08 @ 19:18:30
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

qourn är gott =)



Max äter allt vi äter. Ikväll åt vi tacos och han också =). Det gillar han!

2010-06-08 @ 22:08:56
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0