Besök och bröllopstider.

Sorry för dålig upd! Men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork. Veckan som gått har till en början kantats med feber och höstblåsor. Sedan virusprickar, hosta och hög feber igen. Puh! Stackars barn! Troligen var det sista tredagasfeber eftersom den höll i sig i ung tre dygn och nu på fjärde har Sam utslag på främst rygg men lite mage, och det är väl vanligt efter den feber har jag förstått eller?
Men sen i förrgår har han varit sval och feberfri så jag hoppas mig tusan att vi får slippa en massa sånt skit nu. Har inte tid eller lust, och tycker så synd om gullebarnet att inte vara i form, men nu så hoppas jag att vi fått lite mer immun. Jag har ju min sablans sega hosta som håller mig vaken om natten fortfarande, MEN det kan jag ta. Bara Sam slipper. Dock är det segt när man väcks av den vid 03 och bestämmer sig för att istället vara uppe för att hostan är för dryg för att sova, icke normalt aiight? Men men det finns värre saker och nu skall jag sluta gnälla över mina skrupler! Jag är glad och har finaste familjen så lite sånt får man nog snällt ta!

OCH sen är bästaste mamman på besök, vi har kikat bröllop (åh vilken vacker klänning, och vad fina de ÄR!) ätit gott ute, shoppat lite och myst hemma och såklart busat med Sam som tycker det är jättekul att mooommooo är på besök! Efter lilla nappen nu skall vi nog ut på promenad och handla lite gott inför kvällen och mata ankorna. Känner för att ta med kameran med och ta lite fina bilder!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch för sjukdom! Vad mysigt att ni haft mamma/mormorbesök :-)

Jag tror hon kommer vara hemma året ut.



Kram!

2010-06-22 @ 20:27:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0