Den lilla vita.

Gokväll! Har ni haft en mysig lördag?

Det har vi, om man bortser från en envis halskänning och snörvel som jag känner. Och Sams hosta förstås. De barnen i klassen har ju förkylningar hela tiden och jag är ju mottaglig för allt. Tror faktiskt snörvlet beror på svällda slemhinnor i näsan med. Men det är en världslig sak att jag är lite snorig, herregud bara det är mig så kvittar det!

Vi var iväg på shoppingtur och skulle ju hitta till skolavslutningen. Det blev aldrig någon av de jag visade förut, hann inte ens dit innan de stängde haha. Men det blev en annan vit som jag tycker är söt. Och sandaler och väska. Sandaler till sommaren i övrigt såklart och väska - det behövde jag en lite somrigare nu.

Sen handlade vi mat och GLASSTÅRTA på väg hem, Sam drog varukorgen och tycker det är så roligt att plocka ner varor. Haha busunge! Sen iakttog vi en dam som nöp av en bit av ett fikabröd och smakade, sedan tog hon något annat. Men tjena, mys! Vem vill köpa det brödet nudå? Kan säga att vi iaf gick förbi den lådan nu. Om ni undrade alltså?;)

Nu skall det fortsätta att bläddrar i babykatalogen, kollar på syskonvagn, kanske dags att iaf börja kolla på det. Buggan och en ståbräda kommer behållas eftersom jag älskar den vagnen. Men en syskonvagn behöver vi med, och det lutar åt....

Lates!


 

Less is more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0