En avkopplande stund i solen.

Nu har min lilla dagispojke blivit lämnad av pappsen på dagis, en något trött pappa idag så idag fick S börja halv tio istället för nio. Men det gör ju ingenting, då fick vi mer morgonmystid hemma istället. Hur mys som helst.
Nu sedan jag blev ensam hemma så har jag tvättat flera maskiner så nu är tvättkorgen tom, haleluja vad skönt!
Sedan har jag diskat ur alla flaskor, diskmaskinen är ren, sängkläderna ihopvikta och så har jag fixat en del med det administrativa, SKönt!

Så nu skall jag unna mig en stunds avkoppling på balkongen med två tidningar, Mama och Dam där allt om bröllopet står som jag vill läsa om. Så en stunds njutning innan det är dags att ta itu med lunchen.

Sedan har jag nog inga andra direkta planer på min egentid innan Sam hämtas från dagis. Skall bara upp och köpa frukt på torget, jordgubbar och något mer smaskigt så jag får upp järnvärdet. Sen blir det nog till att ta med katten ut och sätta sig en stund ute så hon får spralla av sig lite med, det gäller att passa på när man har möjlighet. Skulle egentligen börja ta itu med alla foton som är osorterade och inte i album, men får se hur långt jag hinner, man behöver ju inte göra allt på en och samma dag faktiskt.

Har ni med sol hos er?




Sam tyckte allt att pappa skulle skynda sig nu så han kunde få leka på dagis, han var ju faktiskt 30 min sen haha.

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vi har sån lyx att sambons föräldrar har strandtomt :D



Med Meja låg magen en bit över översta kurvan för att sen efter v 38 gå typ rakt upp mot himlen...

2010-06-23 @ 12:15:16
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Ja här är det strålande sol!



ja om han har det jobbet förstår man ju att han har fullt upp nu.



Får Sam gå på dagis fast du är ledig? hur är reglerna där ni bor, hur många timmar i veckan får han gå sen när du är mammaledig?

2010-06-23 @ 13:01:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0