Folsyra of course.

Hej på er!

Har ni haft en bra dag?
Solen skiner, fåglarna kvittrar och måsarna kraxar det kan väl inte bli bättre?;)

Kom precis hem och har kastat i mig en tallrik fil med musli och hinkar ett stort glas mineralvatten. Man är dålig på att dricka i denna värmen, men nu så. Var inom och köpte Vitaminer och lite sf bland annat på apoteket. Det är helt sanslöst vad vitaminer är dyrt. Detsamma med frukt. Allt som är nyttigt är dyrt och tvärtom. Tycker de borde sälja frukt billigare så mycket som jag äter och då skulle säkert fler äta mer nyttigt och mer frukt och grönt, det tror jag iaf! Blev iaf folsyra som ju är extra viktigt när man är gravid! Man känner sig som en pillertriller när man knaprar järn, folsyra, omega 3 och några av varje! Men bara bebis mår bra så klart jag äter dem! Inget snack om den saken!

Nu skall jag vila mig en kortis innan det är dags för dagens höjdpunkt: häääämta eeeelskliiiingen!

Njut av dagen, för du har väl också sol hos dig?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var min syster som använde dermanord och jag var så trött på min hy så jag beslöt mig för att testa! Och nu kommer jag nog inte använda nåt annat på länge :-)



E tycker det är kul att åka vagn för det mesta haha, speciellt när det är mycket att titta på!



Kram

2010-06-02 @ 19:34:38
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0