Foton är så kul.

Gokväll!

Fick hem ett gäng med foton igår som jag skickat efter på vårt charmtroll. Beställde även en förstoring av en bild jag tycker är superduper! Skall köpa en fin ram med sen på Ikea och hänga upp på fotoväggen.
Det blir ju extra bra kvalitet med systemkameran förståss, men inte för inte så gillar jag vår digitalkamera med, så den får hänga med den med när man vill ha en lite smidigare kamera med sig.

Måste verkligen köpa fina album nästa gång vi är och shoppar, har ett jag fick när S föddes av brorsan och hans tjej som jag inte ens blivit klar med, skärpning där.

Nu är det slappetid, och enligt prognosen för morgondagen väntas sol, det är väl en skräll på midsommar är det inte? Hur som helst så hoppas jag att vi kan njuta av solen och mys! Vi har ju en ledig dag tillsammans vilket är mysigast i världen!

Kram på er!
Ser att ni blivit ett gäng som läser, vore kul om ni lämnade en kommentar så jag kan hitta till er med!




Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Jo tack gårdagen var toppen :)

Vad gör ni för skoj idag? ^^,



Kramar & Glad midsommar :)

2010-06-25 @ 12:09:32
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Tack för snälla ord & detsamma till dig :-)



Ragdolls är så fina & mysiga, vi har en luddig huskatt och en birmakille :-) Min bästa vän föder upp ragdolls, så jag har förmånen att få kela med små kattungar då och då. Myyys!



GLAD MIDSAOMMAR!

2010-06-25 @ 12:35:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0