Gokväll.

Mätta i magen är vi! Och nu tänkte vi nog lägga oss i sängen och titta film på datorn! Tycker det är en bra tradition, då får man tid till att prata, närhet och se film utan att klockan blir alldeles för mycket vilket den lätt kan bli med allt man skall fixa för kvällen. Tacosen smakade gott och bebis kickar i magen som tusan nu, tror tacos känns igen och blivit en favorit kanske?;) Eller kanske det är läsken jag drack?

EN sak jag skall ta itu med när jag har semester är FOTON. Skall framkalla en massa sätta in i album och dona, blir aldrig av annars och jag vill ha fina album att ta fram och visa för nära och kära, en helt annan känsla än på datorn. Så det är en av tusen saker.

Men nu filmdax. På bilden är jag på väg tillbaka med Fishtank som jag hyrt efter att ha hört mycket bra om den. Dock tyckte jag den var ganska händelselös och ganska så flat för min smak. Har sett bättre filmer om man säger så. Förresten Satc 2, hur är den?


Kvalite systemkameran, skillnad eller?

Kommentarer
Postat av: Karin

Det står ju både i rubriken och i inlägget:)

2010-06-02 @ 21:17:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

2010-06-03 @ 12:02:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0