Inför avslutningen.

EN hel del att fixa nu inför skolavslutningen och överlämning! Idag tex gick flera timmar åt till att göra små diplom och laminera dem så de kan hänga dem runt halsen och förhoppningsvis vara lite stolta att de klarat av ettan! Ja sådär malliga som bara barn (och jag) kan vara!:)

Men resultatet blev helt ok. Och egentligen skulle jag bakat och bjudit på, men som policy får skolan inte bjuda... så jag hintade om att ingen hindrade dem från att ta med och bjuda istället, så vi får väl se hur många som bakat något! Hoppas på måååånga goda kakor!:)

Idag är en sådan dag då jag har bloggtorka det får ni ursäkta, vissa dagar är sådana. Men ni kan alltid pigga upp med en kommentar så blir säkert morgondag inte densamma!

Sam har fortfarande hosta, hoppas den släpper snart. Gav lite näsdroppar och sög lite med snorsugen, som han tyckte var Såååå kul och sa mer mer mer hela tiden.. haha, fick sätta stopp efter ett tag. Hoppas förkylningen släpper snart, jag menar det är ju ändå juni.

Pojkvännen jobbar undan några timmar så jag skall läsa Sköna hem och slappa lite till innan sovdax.

Kram på er!



Förresten maten jag testade idag var riktigt god. Det tyckte dock inte Sam, men kan ju vara för att han är snorig, vad smakar gott då egentligen? Tur vällingen slank ner iaf, lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh ettan - tänk vad stolta de ska bli för diplomet.

Tack för din kommentar...

Kram

2010-06-08 @ 21:42:01
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Hej Malin!



Så du är också gravid! =) Hur mår DU? Jag mår si och så, det går mkt upp och ner. Jag har väldigt mkt sammandragningar, men hade det under förra grav också, denna gång gör de dock lite mer ont, men värst är mina foglossningar som spökar med mig. När är ert andra barn väntat?

2010-06-08 @ 22:01:47
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

2010-06-08 @ 22:02:14
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilka gulliga små diplom, dom kommer att bli superglada :)



Behöver hjälp med en bra sommarpresent till Mejas dagmamma. Några ideér?

2010-06-09 @ 07:18:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0