Inte utan balsam.

Är ju bortskämd med en mamma som är frisör och får alltid en massa bra produkter till håret av henne. Så det är en kostnad som jag inte har. MEN nu är balsamet slut och jag är tvungen att ha vettigt balsam, vägrar affärbalsam. Så jag köpte ett balsam och en lätt inpackning idag eftersom de med är slut. Buhuu de som var så bra, hade en nu sist som doftade pineapple, mumma!
Men jag valde några produkter nu mer vettigt pris eftersom jag trots allt inte vill lägga för mycket!
Har tvättat håret nu och det är på tork!:) Det är först när jag sätter borsten i det och när det torkat som jag vet om det är bra eller inte.

Ser i detta nu att det regnar ute, lite mysigt faktiskt. Det har ju inte regnat på massa dagar... och det är jag ju såklart glad över då jag älskar sommaren och allt mys och bus utomhus med familjen. Men lite regn friskar upp. Så regna hela natten och kom med strålande sol imorrn! Check!

Vi har myst i parken och sedan gick vi och handlade. Sam är så söt han sitter i vagnen och drar en kundkorg bredvid och vill lägga ner det jag skall köpa. Sötnos! Köpte sedan hårprodukterna och hämta en kebabsallad innan hemgång. Då Sam fick redan-klar spagetti och köttfärssås som pappsen gjort! Eftersom de har sommarfest på jobb ikväll så behövde jag ju inte laga ngn middag till oss eftersom det redan fanns till S, så då slog jag alltså till på en god kebabsallad, mums vad goda de är!

Kan inte nog säga hur impad jag är över S ordförråd. När jag visade honom ett bordsunderlägg med späket Laban på så sa han Spöke! Och sedan säger han Moa och Malin som är en på hans avd och ena fröken. Hon brukar krama honom på morgonen och han blir då spänd och generad, sååå gulligt! Jag måste få se det ngn gång.
Pappajobba, och pappabil är vanligt förekommande ord med. Pappa är populär just nu, funkar nästan bättre än mig, även om jag såklart funkar... men pappa är väldigt poppis!:)

Nu sover mitt hjärtegryn, stora hjärtat är på sommarfest, bebis i magen sparkar och jag skall slappa framför Sofis mode! Ha en mysig kväll!





Sötnosen gillar mammas väskor!



En av de fina presenterna från klassen!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin

jo :P ibland är hon inte änns tyst i en minut :P hahaha men de är roligt :)

2010-06-09 @ 21:36:00
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0