Jag gick plus.

Gud vad skönt vi haft det idag! Hämtade sötnosen vid tre, sen gick vi och åt mjukglass (han är världens sötaste när han äter den och har glass överallt) i skuggan! Gick och lämnade tillbaka mexxbyxorna som där var hål på, velade fram och tillbaka om jag skulle köpa den dyra uv-dressen som de hade (400 spänn) men kom fram till att jag skall kolla på nätet först. Köpte en fin blå pike som Sam kan ha till sina shorts nu i sommar. Ville köpa jeansshorts med men storlekarna var väldigt utplockade så får spana någon annanstans.

Handlade med clementiner och mitt STORA cravings, mineralvatten hem. Och när vi passerade pizzerian så bestämde jag att vi minsann skulle njuta av uteserveringen... så det gjorde vi. Sam fick burgare naturelle (han hade ätit korv med bröd innan) och jag kebabsallad (får jag aldrig nog`?) och Sam kunde smaska i sig av guuukan (gurkan) och lite smått och gott från min sallad med, bröd om inte annat. Så vi både satt och njöt under ett parassoll i en timme innan vi begav oss hemåt. Härliga em/kväll! Nu sover sötnosen och jag har tryckt i mig andra cravingsen, mackor. Hur går allt plats?

Och en av de bästa sakerna är, att jag bestämde mig för att testa förra årets uv-dress på Sam i samband med blöjbytet och weheee den passade precis. Perfekt! Den var ju stor förra sommaren men nu funkar den denna sommar med, överlycklig blev jag som kan lägga pengarna på annat. Vagn tex, denna eviga vagnfråga... vi skall ju behålla Bugaboon såklart, köpa till ståbräda och byta vaarukorg då den är trasig. Men vi måste ju ha en syskonvagn med... men vilken...


finns några jag funderar över... babytravel jogger, babyjogger, teutonia s4,  urban jungle... eller har ni någon annan att rekommendera?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0