Mammaaa, mammaaa.

Tjingeling.
Hade ni med en mysig midsommar igår precis som vi?
Man kunde ju sitta ute hur länge som helst i det sköna vädret.
En sak som man märkte av var att alla stockholmare flydde till landet, stan var ganska så folktom.

Sam somnade vid kvart i sju och vaknade tio över sex, då hör man maaammaaa maaammaaaa från hans rum. Sötnos! Då tyckte han det var dax att jag hämtade honom så han fick komma upp och börja busa igång dagen.

Hoppas bebis i magen sover lika bra som Sam alltid har gjort. När Sam bara var 9 dagar sov han hela natten, och han har alltid sovit väldigt väldigt bra, man är så bortskämd med ett busigt men lätt barn. Så jag hoppas syskon får samma harmoniska bebistid som Sam.

Nu när Sam sover så skall jag med passa på att vila.
Vi har ju spenderat en del av fm ute hela familjen, pappsen och Sam tog med nya cykeln ut och cyklade medans jag gjorde mig i ordning. Sedan tog jag med mig katten och gick ut, så hela familjen fick leka av sig ute. Härligt!

Slappa var det ja!


Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas ni hade en kanon midsommar!! :D

2010-06-26 @ 14:06:59
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: freja

haha varför ska barn alltid vakna så tidigt?!

2010-06-26 @ 20:50:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysiga sommarbilder på er!

Håller tummarna som du för att er bebis ska sova lika bra som Sam!

Kram

2010-06-26 @ 21:08:50
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0