Morning.

Uppstigning 07 och jag var riktigt pigg! Men kan man bli annat med ett barn som busar och är glad från första stund han öppnar ögonen på morgonen? Nej då är det lättare, plus att solen ju redan sken vid det laget. Underbart!

Vi har ägnat morgonen åt att lägga pussel... och Sam är grym, jag blir riktigt förvånad när han lägger tio bitar utan problem och att pusslet rekommenderas från 3 år. Det är ngt mer barn och minne, samma gäller memory. Kom ihåg att man alltid blev slagen på näsan av barn när man spelade med dem innan.

Nu när plutten är på dagis så skall jag faktiskt försöka vila idag, alltså med det menar jag sitta ner, inte sova. Igår flög jag omkring som en tok och jag behöver faktsitk vila med ibland. Imorrn är det ju midsommarafton, pojkvännen jobbar ju fortfarande med vm, stackarn är helt slut nu. Så jag får se vad vi hittar på, ngt mysigt skall vi ju göra iaf.

Nu skall jag äta upp mina jordgubbar, dricka mitt vatten och njuta av ännu en skön sommardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0