Mysa innedag.

Idag har vi enbart varit inne och myst. Eftersom S har haft feber idag också så tyckte jag att vi skulle vara inne och ta det lugnt. Man vet ju när man själv har feber, då känner man knappast för att gå ut. Även om han varit pigg en del så har vi vilat, sovit lite båda två, myst framför teven under täcket och ätit extra mycket glass som man ju får göra när man är lite krasslig tycker jag.

Kompisar var över en stund, och jag fick även hjälp med att koppa in Nintendo Wiiet så jag kan spela Mario, var ett tag sen, men nu är jag sugen på att spela det är så kul!

S sover i vår säng ikväll, vill att han gör det när han är krasslig, gav honom lite alvedon och nu sover han gott och känns mindre varm. Skönt! Hoppas han slipper febern imorrn så kanske vi kan få ut med grannarna en sväng.

Nu skall jag äta upp mina jordgubbar och spana lite hus på nätet, blev lite sugen när jag läste Sköna hem innan!

Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar, eller ganska så ofta önskar jag det. Jag har en massa små projekt jag skulle vilja hinna med. Och även om jag ju har egentid från halv sju på kvällen så är det så mycket annat jag vill göra då, som att umgås med pojkvännen, se film, umgås med vänner, eller bara slappa i soffan.

Ännu ett tecken på att tiden rusar iväg... Sam på stranden i blekinge för ett år sedan ca. Då satt han mest still och åt grus, tror det är lite annat som gäller nu!:)

Älskade, vackra barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0