Ny uv-dräkt.

Har betalt räkningar med min heltidslön weeee!:) Det är något alldeles speciellt att få in en heltidslön på kontot efter att bara ha jobbat i princip halvtid. Hade ju arbetstid på skolan mellan 08-13 och det kallar jag shyssta heltidstider!

Hur som så tror jag det blir en sväng till barnbutiken efter att jag hämtat Sam på dagis. Behöver spana på en ny uv-dräkt, sådana är ju perfekt nu när det är sommar, och mycket sol och bad. DÅ känns det tryggt att veta att de är så bra skyddade och att man bara behöver smeta in där den inte täcker. Men skall kolla hur vår gamla ser ut, om han kan ha den vore det ju toppen, för alla som köpt en sådan dress ngngng vet ju att de inte är billiga. Puh!

Sen skall jag faktiskt lämna in ett par Mexxbyxor jag köpte till Sam där med för max två veckor sedan, och där är redan ett hål på rumpan, tycker det är lite dåligt och skall höra vad de säger. Köper ju trots allt ganska så mycket där så jag antar att de är mån om att behålla mig som kund ;)

Tänk att det är midsommar imorrn, hoj vad tiden går. Vad har ni för planer?



Så fint grönt det är i naturen nu! Hums dax att göra något åt min utväxt ser jag!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Sjukt mycket foglossning :( Var och hämtade ett par kryckor idag på vårdcentralen, mycket skönare att gå med dom...

2010-06-24 @ 16:49:55
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tack så mycket :)

2010-06-24 @ 17:26:53
URL: http://bymarlees.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Åh tack så mycket :)

Va gulligt av dig ^^,



Allt bra med dig? :)



Kramar

2010-06-24 @ 17:51:35
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: carolina

du ska hur mitt hår ser ut, utvöxt och fläckiga slingor, haha. tycker du är superfin :)



svar: ja, jag får sammandragningar ibland, typ när jag cyklar får jag det jättelätt!



kram :)

2010-06-24 @ 18:55:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0