Nytt och friends.

Kvällen har precis avslutats gott med vänner på fika. Alltid trevligt. Och skönt med så mycket vuxensällskap på kvällarna när Sam sover och man inte kan leka med honom och då pojkvännen jobbar mycket med vm. Men snart så är det förbaskade vm slut och lååååååång semester väntar, men betoning på låååång (5 mån)! Nice nice nice!

Vi var ju och shoppade lite innan. Mest till Sam som vanligt, men även lite annat smått och gott. Bla en picknick filt med plast under, de är perfekta. Album och hörn så jag kan börja få rätt på alla bilder. Lite nytt pussel, en traktor till Sam. Ett par jeansshorts, ett par chinosshorts, en fin skjorta och två tröjor till Sam. Så han har en fin outfit när morfar fyller år bland annat. Men även för att vara fin och upd sommargarderoben såklart. OCH OCH OCH jag köpte en snygg enkel klänning att ha, och mitt stora fynd 50 spänn för tröjan som är så mysig och som funkar även nu, men som nog kan bli riktigt snygg till hösten med ett par tighta jeans och de nya conversen.

Japp japp. Det var allt från mig, packar det görs imorrn när pojkvännen leker med Sam under tiden, nu orkar jag icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0