Pappas födelsedag och marknad.

Gosh vad trött jag är efter en riktigt härlig dag som har innehållt allt man kan  önska sig i energipåfyllning!
För det första fyller bästa morfar/pappa jämt så vi har ikväll varit på restaurang i Malmö och ätit gott och umgåtts allesammans med bror och hans tjej med. En jättefin restaurang precis vid havet. Och där var DEN perfekta lekplatsen för Sam. Det är faktiskt den bästa lekpark jag varit på för honom, den var verkligen anpassad till små barn. Och han röjde på, busade med mormor morfar, mig och alla andra busiga barn. Först när vi kom dit 1,5h innan restaurangen så röjde han där, och sedan efter besöket så blev det nästan en timme till MEN vi ville verkligen inte köra hem. Solen höll på att gå ner, det var massa folk på stranden... musik som strömmade ut. Alla var glada, Sam dansade och det var så kul att träffa brorsan o hans tjej. Och inte minst så är pappa nöjd över sin stora dag! Perfekt!

Knäppte en massa foton, närmare 120 ca på kvällen o skall visa er några when im back home.

Dagen började tidigt med att vi alla gick på marknad. Så mysigt! Vi åt langos och de andra åt sillmackor, Sam somnade så gott i vagnen och vi strosade omkring i 2h och bara njöt! Shoppade kläder från Villervalla till sam eftersom de hade 20% (vilket jag förvisso ej visste innan jag betalat, så det var ju eg ingen anledning) och jag älskar deras kläder! Köpte en barbapappafilt till bebisen och sen fick vi strumpor och annat smått. Imorrn är mamma med ledig så då skall vi ta en tur till. Man träffar ju en hel del man känner så det är kul!

Efter marknaden var inom grannen o skulle säga grattis eftersom hon med fyller år idag, så där stannade vi och fikade och Sam fick smaka kex och gungade hammock med morfar!

Nu är jag så trött! Men vi har haft en alldeles underbar dag, hoppas ni med haft det. Tänk att det är juli imorrn (läs idag)


v33

Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du får en super fin torsdag!

2010-07-01 @ 10:04:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0