Pussel är bäst.

Sam är som jag tidigare skrivit, inne i en läggapusselperiod och han tycker det är jättekul! Han känner sig jättestolt när han klarar det och vi applåderar för honom! Detta pussel fick han bara för ett litet tag sedan och det tog inte lång stund innan han hällde ut bitarna kors och tvärs och sedan visste nästan direkt vart de skulle sitta.
Han har många knopp-pussel och fler kommer det bli för jag tycker det är lika mysigt som honom att vara med i hans pusslande. Det är ju en bra lek med som jag tror är jättenyttig för barn. Här lägger vi lite pussel tillsammans imorse (eller jag filmar och S lägger).


Vad gillar era små att hitta på? 


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilken duktig kille :D Meja är inte alls så intresserad av pussel, hon är upptagen av olika fysiska aktiviteter. Spela fotboll är en höjdare. Just nu övar hon också på att hoppa ner från saker... Galenunge!

2010-06-27 @ 09:05:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0