Rensning.

Hej på er!

Vilka underbara dagar av sol!
Tänkte börja med att säga att Sam säger mitt namn nu klockrent, man hör verkligen att han säger mitt namn (sen att han menar dagisfröken, det kan vi neka) och det är så sött! Fröken sa att hon hört honom säga det idag när han vaknade efter vilan. Åh vad man blir stolt!

Pappsen kom hem vid fyra och vi var iväg en sväng, Sam lekte på en jättemysig lekplats med några barn. Det roligaste är ju lekstugan såklart! Sen gungade han och skrattade som en tok när pappa gungade högt och tog fart! Han har börjat gilla att gunga vilket inte varit en favorit innan då han velat hoppa ner efter 5 sek. Men nu gungar han gärna! Så det är cyklar, pappabilen och gunga som gäller numer, ja och vatten såklart.:)

Pappsen är på jobbuppdrag så jag tänkte passa på att rensa bland lite kläder och smycken. Kan ju vara kul att observera vad man faktiskt har, man glömmer ju lätt bort det. Imorrn hoppas jag på SATS 2 med en kompis, hoppas hon kan. Har hört att filmen skall vara bra så vill gärna se den, sen att det är i goda vänners lag det är ju såklart underbart!

Kram på er!



Finaste!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja rensa behöver man göra emellanåt. Mycket använder man ju faktiskt inte trots att det är fint :-)



Vi bor kanske 3 km ifrån varandra? Hon bor mitt i stan iaf, jag i utkanten!



Kram

2010-06-03 @ 21:44:01
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Evelina

Han brukar faktiskt alltid vara glad i vagnen, och så tajmar jag in så gott det går med hans sovstunder :-)



Fram tills han blir 1 ska jag inte ta ut några dagar längre!



Kram

2010-06-03 @ 21:48:44
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Nina

å så fint halsband :D



å tack snälla. är såå glad :D iiiii!

2010-06-05 @ 20:53:03
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0